måndag 5 mars 2012

Nya tag med ny blogg!

Hejsan!

Ska försöka mig på detta med att blogga åter en gång. Kommande år kommer vi att tillbringa utomlands, närmare bestämt i Sydafrika. Min man kommer jobba och jag kommer vara hemma med våra pojkar, Jacob  (född sep 07) och Adam (född juni 10). Därför tänkte jag det vore roligt att blogga lite om vår vardag i Sydafrika så kan den som vill och är intresserad följa med oss dit :)

N åkte ner i går och kommer vara där 3 veckor innan han kommer hem för att hämta oss. Vi åker alla ner tillsammans den 2:a april. Så nu är vi förväntansfulla och ser framemot att få åka i väg samtidigt som vi försöker njuta till max av dessa fantastiska vinterdagar som vi har här hemma nu! Hörs mera senare!

3 kommentarer:

  1. Hääligt att du börjat blogga igen sis. :) Kommer med spänning att följa med hur din vardag ser ut i Sydafrika. Hoppas på mycket fina bilder när det är osäkert när jag får se er alla nästa gång.

    Ha en fin helg nu alla så hoppas jag på mycket bloggande här på sidan!!!

    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Ska försöka bli bättre på uppdatering då vi väl kommer till SA. Hopaps bara vi får internet rätt snabbt:)

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att du bloggar, här ska jag hänga :)

    SvaraRadera